انشاهای ساده و کوتاه در مورد تبریک روز پدر برای کودکان و نوجوانان

دو انشای ساده و ادبی درباره تبریک روز پدر و پدرم روزت مبارک برای پایه پنجم تا هشتم

انشا درباره روز پدر
انشا درباره روز پدر

انشای کودکانه درباره روز پدر

پدر عزیزم! خیلی دوستت دارم، روزت مبارک.

شما خیلی پر تلاش و زحمت کش هستی و من دوست دارم دست های قوی و نان آورت را هزار بار ببوسم.

هر شب منتظرت می مانم که به خانه بیایی، در را باز کنی و وارد خانه شوی و آن لحظه همه قلبم پر از شادی می شود. تو بغلم می کنی و من را می بوسی و من هم دستانم را به دور گردنت محکم می کنم و می گویم که چقدر دلم برایت تنگ شده بود.

کنار تو بودن واقعا خوب است چون احساس می کنم آن قدر قوی و نیرومند هستی که می توانم همیشه به شما تکیه کنم.

پدر خوبم! شما با بودن در کنار من و مادرم به ما راحتی و شادی هدیه داده ای، می دانم به خاطر آسایش ما از صبح تا شب و هر روز خیلی کار می کنی و می دانم هیچ وقت نمی توانم این همه فداکاری های شما را جبران کنم.

بعضی وقت ها فکر می کنم نکند بیمار شوی، نکند موهایت سفید شود، نکند زود پیر شوی و همیشه بعدش دعا می کنم که خدا نگهدارت باشد و همیشه سلامت باشی.

شما عمر و جوانی ات را برای ساختن آینده من خرج کرده ای و من تلاش می کنم که بتوانم خیلی زود قسمتی از این زحمت ها را جبران کنم و با درس خواندن خستگی های شما را از تن بیرون کنم.

حالا که این انشا را می نویسم سر کار هستی و من از همین جا و در انشایم به شما خدا قوت و خسته نباشید می گویم. پدرم روزت مبارک.

انشا درباره روز پدر برای نوجوانان

پدر من قهرمان زندگی ام است … پدر یعنی دنیایی از مهر و محبت، پدر یعنی آشیانه ای گرم و پر از عشق برای خانواده، پدر یعنی تکیه گاهی از جنس غیرت، دستانی خشن و زمخت و سکوتی عمیق که می گوید نگران نباش من هستم!

پدرم! امروز روز توست و من برای تو می نویسم، می نویسم که کسی جز تو نیست که این گونه مرا دوست بدارد، کسی جز تو تا این اندازه دلم را قرص و قلبم را آرام نمی کند.

پدر مهربانم! پاکیزگی عشقت تمام قلبم را جانانه می شوید، استواری قامتت تمام ترس هایم را از بین می برد و از شجاعت سرشارم می کند و دلتنگی سیل اشک ها را از چشمانم سرازیر می سازد.

دوستت دارم و عمق این دوست داشتن با کلمات قابل توصیف نیست اما بدان که از بودنت به کل عالم می بالم و خدا را شکر می کنم که تو را که از بهترین و بزرگ ترین نعمت ها هستی به من هدیه داده است.

تو همیشه در تمام لحظات زندگی در خنده ها و گریه ها، سختی ها و آسانی ها همچون کوه پشتم ایستاده ای و به برکت وجود توست که بی هیچ ترس و واهمه ای به جلو می روم، چون تو هستی و هیچ گاه نمی گذاری غمی در قلبم سنگینی کند، نمی گذاری حسرت چیزی بکشم، نمی گذاری آب از آب تکان بخورد.

تو عاشقانه برای خوشبختی من تلاش کردی و می کنی و من تلاش می کنم که خجالت نکشم و دستانت را بوسه باران کنم.

پدر عزیزم! روز میلاد حضرت علی (ع) را که الگوی تمام پدران هستند و روز پدر را به شما تبریک می گویم و امیدوارم سال های سال سلامت باشی.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده