انشا در مورد روز معلم برای تمامی پایه ها (بسیار زیبا و دلنشین)

انشا زیبا و خواندنی در مورد روز معلم برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا در مورد معلم و روز معلم
انشا در مورد معلم و روز معلم

معلمی شغل انبیا است، تمام مشاغل مهم و ارزشمند هستند و باید به آن ها احترام گذاشت اما شغل معلم ها از تمامی مشاغل مهم تر و تاثیر گذار تر است، معلم ها تاثیر بسیار زیادی در تربیت کودکان و نوجوانان دارند و این کودکان و نوجوانان هستند که آینده یک کشور را می سازند.

معلم ها علم و دانش خود را به دانش آموزان منتقل می کنند، به آن ها درس زندگی و ادب و معرفت می آموزند و در مقابل آن هیچ انتظاری از دانش آموز ها ندارند، معلم ها دانش آموزان را مانند فرزندان خود می دانند و همان قدر در مقابلشان دلسوز و فداکار هستند.

معلم ها بسیار زحمت کش و مهربان هستند، آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا دانش آموزان را به روشی صحیح تربیت کنند و دانش آموزانی با معلومات و فهمیده را تحویل جامعه دهند تا بتوانند کشور خود را آباد کنند و باعث پیشرفت جامعه و  افتخار خانواده های خود باشند.

این معلم ها هستند که دانش آموزان را تبدیل به دکترانی حاذق و یا مهندسینی معروف می کنند و تحویل جامعه می دهند، هر کسی هر جایگاه مهمی که در زندگیش دارد را مدیون معلم های خود است بخاطر و علم و دانشی که از آن ها یاد گرفته است.

گاهی فکر می کنیم که معلم ها سخت گیر هستند و یا بعضی از معلم ها مهربان نیستند اما حقیقت این است که همه آن ها دلسوز و مهربان هستند و اگر گاهی به ما سخت می گیرند برای این است که نگران ما و آینده ما هستند.

معلم ها به ما خواندن و نوشتن را یاد می دهند، به ما روش درست زندگی کردن را یاد می دهند، هدف داشتن و امید و انگیزه را یاد می دهند و تنها انتظاری که از ما دارند این است که درسمان را به خوبی بخوانیم تا بتوانیم به آدمی موفق تبدیل شویم.

روز 12 اردیبهشت روز معلم است و به ما دانش آموزان این فرصت را می دهد در مقابل تمام زحماتی که معلم ها برایمان می کشند از آن ها تشکر و قدردانی کنیم و حتی با یک شاخه گل هم می توانیم به آن ها یادآوری کنیم ک چقدر دوستشان داریم و از زحمات بسیاری که برایمان می کشند ممنون هستیم.

معلم ها هیچ انتظاری از ما ندارند اما ما می توانیم در این روز به آن ها ثابت کنیم که قدر زحماتشان را می دانیم و برای خوشحالی آن ها هر کاری انجام می دهیم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده