انشا درباره صدای زنگ آخر برای دانش آموزان پایه هفتم

انشا زیبا و خواندنی در مورد صدای زنگ آخر مدرسه صفحه 73 کتاب نگارش دانش آموزان کلاس هفتم

انشا درباره صدای زنگ آخر
انشا درباره صدای زنگ آخر

هیچ صدایی خوش تر از صدای زنگ آخر نیست، مخصوصا زمانی که معلم در حال درس پرسیدن است و در همان لحظه که نوبت من می رسد زنگ آخر به صدا در آمده و نجات بخشم می شود و لبخند پیروزمندانه ای بر لب های من می نشاند.

وای از روز هایی که امتحان داشته باشیم در آن روز صدای زنگ آخر مانند معجزه است که ما را از آن همه سختی و دشواری رها کرده و به خوشی می رساند.

صدای زنگ آخر یعنی خلاص شدن از فرمول ها و واژه های غیر قابل فهم عربی برای من، راستش صدای رنگ آخر که به گوشم می رسد مثل پرنده ای رها شده هستم که می توانم از آن دو درس سخت فرار کرده و به خوشی و آسایش برسم.

نه تنها من بلکه هیاهویی که پس از به صدا در آمدن زنگ آخر از دانش آموزان می شنویم و عجله و شتابی که آن ها برای جمع کردن وسایل شان دارند به خوبی نشان دهنده ی شوق و ذوق رهایی از مدرسه و درس های سخت آن برای همه ی دانش آموزان است.

البته روز هایی هم هست که از شنیدن صدای زنگ آخر خوشحال نمی شوم و این معمولا زمانی اتفاق می افتد که آن روز و ساعت های آخر کلاس به من خوش گذشته باشد و یا درسی داشته باشیم که من آن را دوست دارم در این زمان ها دوست دارم زنگ آخر کمی دیر تر به صدا در آمده و فرصت بیش تری برای در کلاس ماندن داشته باشم.

اما باید بپذیرفت که صدای زنگ آخر هیچ وقت به دلخواه ما دانش آموزان و یا برای خوشی و ناراحتی ما نواخته نمی شود بلکه همیشه ساعت مشخصی دارد و ما با این که این را می دانیم باز هم در روز هایی منتظر زودتر نواخته شدن آن هستیم و در روز هایی انتظار دیرتر نواخته شدن آن را می کشیم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده