انشا در مورد کتاب با روش جانشین سازی (ساده و زیبا)

انشا زیبا و خواندنی در مورد کتاب با روش جانشین سازی برای نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا درباره کتاب با روش جانشین سازی
انشا درباره کتاب با روش جانشین سازی

دستی مرا درون کتابخانه گذاشته است و من مدت هاست منتظرم کسی به سراغم بیاید و صفحاتم را ورق بزند و من داستانی که واژه به واژه در دلم نقش بسته را برایش بازگو کنم.

قبل از اینجا، هر تکه از وجودم کاغذی سپید بود اما بعد برگه ها کنار هم قرار گرفتند و من پر از کلمه شدم، سپس جلدی زیبا روی صفحاتم را پوشاند و تبدیل به یک کتاب شدم، حالا به جز داستانی که روی صفحاتم چاپ شده بود جلد زیبایی هم داشتم و یک کتاب کامل بودم.

چند روزی از کامل شدنم نگذشته بود که به همراه چندین کتاب دیگر به جایی که کتاب فروشی نام داشت منتقل شدیم.

کتاب فروشی پر بود از کتاب های مختلف، نوشته های هر کدام از آن ها موضوعات متفاوتی داشتند، برخی از آن ها مانند من یک کتاب داستان بودند، بعضی از آن ها کتاب های علمی و برخی دیگر آموزشی بودند. در آنجا آنقدر کتاب زیاد بود که من حتی فرصت نکردم با همه ی آن ها صحبت کنم.

هر روز آدم ها وارد کتاب فروشی می شدند و پس از خرید چندین کتاب از آن جا خارج می شدند، در یکی از همان روزها بود که دخترکی خندان و زیبا به سراغ من آمد و بعد از خریدنم مرا با خود به خانه آورد.

او مرا در کتابخانه اش و بین کتاب های دیگر جای داد اما از آن روز به بعد دیگر به سراغم نیامد، حالا هر روز با خود فکر می کنم شاید مرا از یاد برده است… شاید هم فرصتی برای خواندنم ندارد.

راستش تنها دلیلی که وجود دارم این است که کسی مرا بخواند، زمانی که دستی برگه های کاغذی ام را ورق می زند و کلماتم را می خواند بهترین لحظه های زندگی من است.

اما حالا جزو فراموش شدگانم، دلم می خواهد دخترک زیبا مرا به یاد آورد و به سراغم بیاید، آن وقت می توانم قصه ای که در دلم نقش بسته را برایش تعریف کنم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده