انشا در مورد خانه رویایی من (زیبا و دلنشین)

انشا زیبا و خواندنی در مورد خانه رویایی من برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا در مورد خانه رویایی من
انشا در مورد خانه رویایی من

خانه تنها نقطه امنی است که برای هر کسی وجود دارد، محل آسایش و رفاه که بودن در آن با بودن در هیچ کجای دیگری در این دنیا قابل مقایسه نیست، اما این خانه برای هر کسی متفاوت است و حتی هر کسی در ذهنش برای خود یک خانه رویایی دارد که در عالم رویا در آن زندگی می کند.

من هم در ذهن و آرزو های خود یک خانه رویایی دارم، خانه رویایی من خانه ای است که پدر و مادرم در آن حضور دارند و فکر می کنم مهم ترین اصلی که یک خانه را تبدیل به یک خانه واقعی و رویایی می کند وجود خانواده در آن است.

اگر اعضای خانواده و پدر و مادر در خانه حضور نداشته باشند آن خانه هیچ گرما و آرامشی ندارد و حتی اگر یک کاخ رویایی و خیلی بزرگ هم باشد بدون وجود پدر و مادر هیچ لطف و صفایی ندارد.

در خانه رویایی من همیشه رفت و آمد و مهمانی است و زندگی شادی در آن جریان دارد، دوست دارم تمام اعضای فامیل و دوست و آشنا به خانه رویایی من بیایند چرا که به قول مادر بزرگم مهمان با خود خیر و برکت فراوانی به همراه می آورد.

اما اگر بخواهم خود خانه رویاهایم را توصیف کنم، خانه ای است در یک روستای زیبا و خوش آب و هوا خانه ای که هر سمت آن را نگاه می کنی محو طبیعت و زیبایی آن می شوی.

در خانه رویا هایم من صبح ها با صدای آواز پرندگان و گنجشگ ها چشم باز می کنم و روزم را بین درختان و گیاهان و حیوانات اهلی سپری می کنم، آسمان خانه رویایی من همیشه پاک و تمیز است و وقتی نفس می کشم فقط بوی خوش گل ها به مشامم می رسد.

خانه رویایی من دور از هیاهوی شهر و زندگی شهری است، سراسر آن آرامش است و سکوت، در خانه رویایی من خبری از هوای آلوده نیست و همه چیز پاک و سالم است.

در حوالی خانه من آدم ها همگی یکدیگر را دوست دارند و به همدیگر کمک می کنند، در مواقع نیاز به یک دیگر کمک می کنند و هیچکس بد دیگری را نمی خواهد.

در خانه رویایی من همه چیز خوب و زیبا است عشق در آن جریان دارد و من در کنار خانواده ام بهترین روز ها را سپری می کنم، کاش در دنیای امروز که زندگی شهری و مدرن همه جا را فرا گرفته است و دنیای مجازی و اینترنت آدم ها را از یک دیگر دور کرده است من روزی بتوانم بودن در خانه رویایی ام را در واقعیت و در دنیای واقعی تجربه کنم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده