انشا درباره زیبایی های روستا (بسیار دلنشین و خواندنی)

انشا خواندنی و زیبا در مورد زیبایی های زندگی روستایی برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا در مورد زیبایی های روستا
انشا در مورد زیبایی های روستا

من و خانواده ام در روستایی بسیار زیبا و خوش آب هوا در شمال کشور زندگی می کنیم من عاشق روستایمان هستم و هر روز بیشتر از روز قبل از زیبایی های او لذت می برم.

روستای ما مدرسه ندارد و من و دوستانم برای رفتن به مدرسه هر روز از روستای خودمان به روستای کناری می رویم و از جاده ای بسیار زیبا عبور می کنیم؛ دور تا دورمان زمین های شالی است و درخت های تمشک.

در وسط روستای ما جنگلی بسیار زیبا وجود دارد که مردم از شهرهای دور و نزدیک برای دیدن آن می آیند، جنگلی با درختان سر به فلک کشیده و بلند که من و دوستانم هر روز برای بازی به آن جا می رویم.

در روستای ما هیچ آپارتمانی وجود ندارد و من خیلی از این بابت خوشحال هستم، ما و تمامی اهالی روستا در خانه های ویلایی زندگی می کنیم، خانه هایی که در هر کدام از آن ها را که باز کنی پر است از مرغ و خروس های زیبا و حیاط های سرسبز.

مردمان روستا همگی یک دیگر را دوست دارند و صفا و صمیمیت در روستا وجود دارد، هیچکس به دیگری فخر نمی فروشد و مرد و زن همگی در کنار یکدیگر کار می کنند.

همه خانه های روستا دارای باغ های سرسبزی هستند که می توان در آن ها انواع و اقسام سبزیجات و میوه ها را مشاهده کرد، آسمان روستا همیشه آبی و تمیز است.

شب های آن پرستاره و درخشان است؛ من عاشق شب های روستایمان هستم آن هوای خوش به همراه صدای جیرجیرک ها و گرگ ها هر شب من را به حیاط خانه می کشد و ساعت ها غرق لذت می شوم.

صدای باران که به شیروانی خانه مان می خورد برای من بهترین صدای دنیا است و آن را با هیچ صدای دیگری عوض نمی کنم، در روستای ما همه چیز سالم و طبیعی است.

شیرهای خوشمزه ای که از گاوها گرفته می شود، سبزیجات خوش عطر و بویی که مانندش در هیچ سبزی فروشی پیدا نمی شود، تخم مرغ های محلی که مادرم صبح به صبح من را برای جمع کردن آن ها می فرستد برای من پر از عشق و لذت است.

من عاشق روستایمان هستم، عاشق هوای پاک و تمیزش، عاشق بوی خاک باران خورده اش، سکوت بی پایانش، سرسبزی بی حد و مرزش، آدم های ساده و بی آلایش اش.

هر روز خدا را شکر می کنم برای اینکه در روستا به دنیا آمده ام زندگی روستایی سراسر هیجان و زیبایی است و همیشه احساس سر زندگی و خوشحالی در آدم وجود دارد و هیچ موقع احساس خستگی نمی کنی و من خیلی از این بابت خوشحالم که در شهر زندگی نمی کنم و یک روستایی هستم و به روستایی بودنم افتخار می کنم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده