انشا در مورد شکوفه های بهاری (زیبا و دلنشین)

انشا خواندنی و زیبا در مورد شکوفه های بهاری برای نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشای زیبا در مورد شکوفه های بهاری
انشای زیبا در مورد شکوفه های بهاری

بهار از راه رسیده است، او با رختی سبز که شکوفه های رنگارنگ روی آن نقش بسته، عصای جادویی اش را در دست گرفته و بر طبیعت می زند و مردگان را حیات می بخشد.

درخت های عریان خود را با جادوی بهار آراسته اند، آن ها با زمستان سرد خداحافظی کرده اند و حالا پر از شکوفه های رنگارنگ سپید و صورتی شده اند.

نسیم خنک از کوه ها و دشت ها عبور می کند و خود را به درختان پر از شکوفه های بهاری می رساند و در شاخه های پر گل می پیچید و شکوفه ها را به رقص در می آورد؛ آواز او شکوفه ها را از خود بیخود می کند، برخی از آن ها عاشق نسیم می شوند و خانه شان که همان شاخه های درخت است را ترک می کنند و با نسیم به پرواز در می آیند.

آنگاه آسمان بهاری پر از شکوفه های رنگارنگ می شود و زمانی که نسیم به خواب می رود آن ها بر زمین می ریزند و سنگفرشی از شکوفه می سازند.

بهار که می آید همه جا پر می شود از عطر شکوفه ها و زنبورهایی که عاشق این عطر خوش هستند از خانه بیرون می آیند و خود را به شکوفه ها می رسانند.

در بهار پر از شکوفه های رنگارنگ، صدای زنبوها از همه جا به گوش می رسد، انگار که این موجودات کوچک طواف کنندگان درخت های سپید پوش هستند و برای این همه زیبایی پروردگار حیات بخش را سپاس می گویند.

بهار دلفریب با شکوفه های زیبایش هوش از سر هر بیننده ای می برد و نوید میوه های خوش طعم را می دهد، شکوفه های رنگارنگ با گذر از بهار و رسیدن تابستان تبدیل به سیب ها، هلوها، انجیرها و هزاران میوه دیگر می شوند و به دست آدمیان می رسند؛ البته دیگر موجودات نیز از این میوه ها بی نصیب نمی مانند و طعم شیرین آن ها را از طریق مختلف می چشند.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده