انشا درباره من میخواهم در آینده فوتبالیست شوم

انشا خواندنی و زیبا در مورد میخواهم در آینده فوتبالیست شوم برای نوجوانان و دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم

انشا من میخواهم در آینده فوتبالیست شوم
انشا من میخواهم در آینده فوتبالیست شوم

بزرگ ترین آرزوی من این است که روزی فوتبالیست بزرگ و مشهوری شوم و در تیم ملی بازی کنم، می دانم که این آرزو دست یافتنی است زیرا خواندن زندگینامه بازیکنان مشهور حال حاضر فوتبال به من یادآوری می کند که حتی آن ها که شرایط بسیار سختی هم داشتند توانسته اند به آرزوی خود برسند.

فوتبال برای من پر از هیجان و لذت است، زمانی که پا به توپ می شوم و به طرف دروازه ی حریف حرکت می کنم مانند پرنده ای در حال پرواز هستم و وقتی که توپ را شوت می کنم و در گوشه ی دروازه حریف، جای می گیرد انگار تمام شادی جهان متعلق به من است.

فوتبال برای من خود زندگی است، پر از لحظه های شادی و غم، نا امیدی و امید و برد و باخت، ما در زندگی خود با تمامی این مفاهیم روبرو هستیم و در فوتبال نیز همین مفاهیم و احساسات را تجربه می کنیم و یاد می گیریم که بعد از هر باخت امید و انگیزه خود را از دست ندهیم و بعد از هر برد نیز دچار غرور بیجا نشویم.

من می خواهم در آینده فوتبالیست شوم و آرزویم این است روزی پیراهن تیم هایی که دوست دارم را بر تن کنم و یکی از اعضای آن ها باشم و در نهایت به تیم ملی دعوت شوم و در رقابت های جام جهانی بدرخشم، در این صورت نامم در تاریخ فوتبال جاودانه خواهد شد.

زمانی که در زمین بازی هستم یکی از لذت بخش ترین چیزها، شنیدن صدای هوادارانی است که نامم را بر زبان می آورند و تشویقم می کنند، می دانم هر چقدر به هدف خود نزدیک شوم تعداد افرادی که مرا تشویق می کنند بیشتر و بیشتر می شوند.

می دانم راه سختی در پیش دارم اما تمرین های سخت را ادامه می دهم و از هر کاری که مرا به آرزوی برساند غافل نمی شوم، ایمان دارم که با تلاش و کوشش می توانم به چیزی که می خواهم برسم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده