انشا درباره هدف زندگی برای دانش آموزان پایه نهم

انشا خواندنی و زیبا در مورد هدف زندگی در قالب نوشتاری صفحه ی 81 نگارش دانش آموزان پایه نهم

انشا درباره هدف زندگی
انشا درباره هدف زندگی

هدف زندگی ما چیست؟ این سوالی است که از ابتدای پیدایش انسان تا به امروز ذهن همگان را مشغول کرده است و هر کسی سعی کرده پاسخی برای آن بیابد، فلاسفه ، عرفا، فیزیکدان ها، ریاضیدان ها، هنرمندان و سیاستمداران هر یک به شیوه ی خود و با توجه به نوع نگرشی که به دنیا دارن پاسخی برای هدف زندگی ارائه داده اند.

اما من نه دانشمند هستم، نه عارف و نه یک سیاستمدار، من فقط یک انسان عادی هستم که تعریف خودم را از هدف زندگی دارم، من فکر می کنم هدف زندگی لذت بردن از تک تک لحظه هایی است که قادر متعال در اختیار ما گذاشته است.

هدف زندگی ما، ساختن لحظه هایی خوش برای یک دیگر است تا همگی زندگی خوب را تجربه کنیم و قدر دان نفس ها و دم و بازدم هایی باشیم که معجزه ی حیات را به ما بخشیده است.

هدف زندگی دیدن زیبایی های دنیا توسط دریچه ی چشم هایمان است زیبایی هایی که هزار هزار چشم هم برای دیدن آن ها کم است و گفتن سخنان خوب و ستایش پرودگار با لب ها و دهانی که خداوند مهربان به ما ارزانی داشته است.

هدف زندگی نگاه معجزه وار به تمام اتفاقاتی است که برای مان عادی شده است، اتفاقاتی مانند دیدن، شنیدن، سخن گفتن، حرکت کردن، فکر کردن، به یاد آوردن و هزاران کار دیگر که هر روز بی آن که درباره اش فکر کنیم انجامش می دهیم و تنها زمانی قدر داشتن آن ها را می دانیم که از دستش داده باشیم.

هدف زندگی نیک زندگی کردن، انسان خوبی بودن و به یادگار گذاشتن نامی نیک پس از مرگ است، هدف زندگی این است که وقتی کسی به یادمان می افتد به جای درهم کشیدن ابروها و اخم کردن لبخند بزند و حس خوبی از یادآوری ما داشته باشد.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده