انشا در مورد زندگی بدون تکنولوژی برای دانش آموزان پایه یازدهم

انشا زیبا و خواندنی با موضوع زندگی بدون تکنولوژی برای دانش آموزان پایه یازدهم

انشا در مورد زندگی بدون تکنولوژی
انشا در مورد زندگی بدون تکنولوژی

امروزه تکنولوژی جزء جدایی ناپذیر زندگی هر یک از ما شده است و تصور یک لحظه زندگی بدون تکنولوژی برای اکثر ما ممکن نیست.

با ورود تکنولوژی به زندگی انسان ها کار های سختی که به دست انسان ها انجام می شد به ماشین ها واگذار شد و بدین ترتیب ماشین ها زندگی انسان ها را راحت تر کردند.

از طرفی تکنولوژی ارتباطات بین انسان ها را گسترش داد به طوری که امروزه دو نفر در دورترین نقطه از هم می توانند به راحتی به صورت صوتی یا تصویری با یک دیگر ارتباط برقرار کنند.

اما زندگی بدون تکنولوژی زندگی بسیار سخت و ابتدایی برای ما خواهد بود، مثلا نبودن تمام لوازمی که ما در خانه استفاده می کنیم لوازمی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، تلفن، کامپیوتر، گوشی موبایل و صدها لوازم دیگر که شاید اصلا به چشم نیاید زندگی را برای مان بسیار سخت خواهد کرد.

همچنین در صورت نبودن تکنولوژی ارتباطاتی که امروزه با استفاده از ابزار آلات پیشرفته شکل گرفته است از بین خواهد رفت و ما تنها به افرادی که در موقعیت مکانی ما هستند دسترسی خواهیم داشت.

نبود تکنولوژی باعث حذف لوازمی خواهد شد که در صنعت پزشکی برای تشخیص و درمان بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد و بدین ترتیب بسیاری از بیماران دچار مشکل خواهند شد.

تکنولوژی باعث به وجود آمدن هزاران شغل شده است و اگر روزی از بین برود بسیاری از افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند شغل های خود را از دست می دهند.

در واقع می توان گفت بدون تکنولوژی زندگی ما طوری دگرگون خواهد شد که شاید بیش تر ما توانایی تطبیق دادن خود را با آن نخواهیم داشت زیرا در خانه، جامعه، کشور، قاره و حتی بیرون از زمین در فضا نیز به هر طرف که نگاه کنیم نشانی از تکنولوژی را در زندگی انسان ها می توانیم ببینیم.

🔥 فال امروزتو خوندی؟

فالم رو نشون بده